I________LOVE_________YOU
I________LOVE_________YOU
 
قالب وبلاگ

 

این آهنگ واسم یک یادگار از یکی که.........خیلی دوست دارم هین اهنگو و تقدیم میکنم به..........

 

 

منو یادت نمیاد میدونم تا همین جاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش برو شیرینم

من به اینده تو خوش بینم


 

برو که الهی خوش بخت بشی مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه بی کسیام برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم برو خوشبخت بشی

 

نوش جونم که همش دلتنگم نگران من نباش

اگه گریه داره این اهنگم نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره نگران من نباش


 

کاش که میشد با دلم میساختی تو همنوز دل منو نشناختی

کاش مثل گذشته عاشق بودی کاش که اون ادم سابق بودی

برو خوش باش برو شیرینم من به اینده تو خوش بینم

برو که الهی خوشبخت بشی مثل من درد جدایی نکشی

 

نوش جونت همه بی کسیام برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم برو خوشبخت بشی


 

نوش جونم که همش دلتنگم نگران من نباش

اگه گریه داره این اهنگم نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره نگران من نگران من نگران من نباش

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:11 بعد از ظهر ] [ رها ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیز.به خاطر اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم ازت.و خوشحال میشم نظر های گلتونو بخونم پس نظر یادت نره جیگر.موفق باشی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ___I LOVE U___ و آدرس loveface.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 2236
بازدید کل : 28918
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسان